Czterdziestoprocentowy wzrost nieruchomości B&B HOTELS w Polsce w 2023 roku.
Wdrożenie nowej strategii rozwoju, kolejne B&B HOTELE na mapie Polski, podjęcie dialogu z branżą retail, zaangażowanie w zrównoważony rozwój – 2023 rok B&B HOTELS w Polsce może zaliczyć do szczególnie udanych.
B&B HOTELS działają w segmencie value for money, a ich portfolio obejmuje już ponad 730 hoteli w 15 krajach na świecie – przede wszystkim we Francji, w Niemczech, we Włoszech i w Hiszpanii. W Polsce z oferty tej sieci możemy obecnie skorzystać odwiedzając takie miasta jak Warszawę, Kraków, Toruń, Wrocław, Łódź, Katowice, Nowy Targ, Rzeszów, Lublin, Poznań, Kielce, Bytom, Piotrków Trybunalski czy Tomaszów Lubelski.
– 2023 rok był dla nas bardzo udany – mówi Konrad Pazorek, Dyrektor Finansowy B&B HOTELS Polska. – Nie tylko ze względu na 4 nowe otwarcia, lecz także wyniki naszych hoteli, które niejednokrotnie przekraczały poziomy sprzed pandemii. Zawdzięczamy to przemyślanej polityce cenowo-jakościowej oraz dbałości o doświadczenia naszych gości. Bacznie obserwujemy zmiany w trendach podróżnych, którzy zamiast długich, dwutygodniowych urlopów coraz częściej wybierają weekendowe, miejskie wyjazdy, racjonalizując w ten sposób swoje wydatki. Nieustannie doskonalimy naszą ofertę, unowocześniamy nasze działania i otwieramy hotele w nowych, atrakcyjnych lokalizacjach. To przekłada się na większe zainteresowanie hotelami oferującymi komfort, prostotę oraz wygodę w rozsądnej cenie. „Smart simplicity” jest jedną z naszych podstawowych wartości i dotychczasowe doświadczenia pokazują słuszny kierunek dla rozwoju sieci B&B HOTELS w Polsce – podsumowuje.
Źródło: B&B HOTELS.