Wyniki finansowe sieci sklepów franczyzowych z modą w Grupie EM&F okazały się poniżej oczekiwań Grupy, mimo przeprowadzonej w ubiegłym roku restrukturyzacji. Zarząd rozpatruje decyzję o wyjściu z segmentu modowego w okresie 12 miesięcy, poprzez sprzedaż poszczególnych marek/sklepów – podano w komunikacie. W trzecim kwartale tego roku marża brutto w tym segmencie spółki wyniosła 20 mln zł, co oznacza spadek o 64 proc. w stosunku rok do roku. Spółki EM&F wchodzące w skład Grupy Moda zarządzają markami modowymi. W kraju siecią sprzedaży zarządza Ultimate Fashion Sp. z o.o. Spółka ta ma wyłączność na prowadzenie sklepów marek Esprit, Aldo, New Look, River Island oraz GAP. Łącznie sieć sklepów w Grupie Moda liczyła na koniec czerwca bieżącego roku 130 sklepów w trzech krajach i obejmowała siedem marek.