Dekpol postanowił odświeżyć swoje logo, tak aby podkreślało wizerunek renomowanej firmy, która charakteryzuje się dynamicznym rozwojem. Efektem jest nowoczesny design przejawiający się w owalnych, opływowych kształtach znaku. W ten sposób komunikuje aktywny rozwój i dynamiczny charakter działań całej Grupy Dekpol.
Ważne są również kolory nowego logo – granat, obecny również w poprzednim projekcie, kojarzony jest niezmiennie z uporządkowaniem, rzetelnością i odpowiedzialnością. Kontrastowa czerwień to natomiast kolor energii i żywiołowości, często utożsamiany ze zdecydowanym działaniem. W ten sposób Dekpol pragnie przekazać swoją wizję rozwoju. Oprócz zmiany logo wdrożono również nową identyfikację wizualną firmy.
„Nowe logo Dekpol jest symbolem nieustannego rozwoju naszej firmy, otwartości na nowe rozwiązania i dowodem gotowości do podejmowania kolejnych wyzwań. Grupa Dekpol działa na rynku już od 25 lat. Od początku istnienia staramy się iść z duchem czasu. Za główny cel stawiamy sobie dynamiczny rozwój. Ważne jest dla nas, aby sposób, w jaki komunikujemy się z otoczeniem odzwierciedlał naszą obecną pozycję rynkową, nasz charakter i aspiracje” – podkreślił Dariusz Radtke, Dyrektor ds. marketingu i PR w Dekpol S.A.