Designer Outlet Warszawa jako jedyny został wyróżniony przez PRCH w kategorii Centrum Wyprzedażowe Roku Best Performance. To jedna z najważniejszych kategorii konkursowych prezentująca siłę marki i wysoką jakość prowadzonych działań.
Prestiżowe nagrody PRCH Retail Awards 2020 rozdano 5 listopada podczas uroczystej, ale i wyjątkowej, bo w tym roku prowadzonej online gali. W gronie tegorocznych finalistów, wśród których jest również Designer Outlet Warszawa, znalazły się obiekty i sieci handlowe, które wyróżniają się wysoką jakością obsługi oraz realizują najskuteczniejsze aktywności w Polsce. Niezależne jury oceniło zgłoszone projekty pod kątem jakości, innowacyjności oraz efektywności.
Designer Outlet Warszawa jako jedyny został wyróżniony w kategorii Centrum Wyprzedażowe Roku – Best Performance i otrzymał srebrną statuetkę. Zdecydowała o tym przede wszystkim spójna i konsekwentnie wdrażana przez zarządcę ROS Retail Outlet Shopping strategia rozwoju obiektów ze swojego portfolio oraz doskonałe wyniki odwiedzalności oraz sprzedaży. Wyjątkowy dobór najemców, wprowadzane udogodnienia dla klientów i dbałość o customer experience skutkują stałym przyrostem footfallu i pełnym skomercjalizowaniem przestrzeni.
Centra Designer Outlet od lat trzymają rękę na pulsie trendów zakupowych i zmian na rynku retail.– Designer Outlet Warszawa to wyjątkowe miejsce zakupowe, które jest lubiane i doceniane przez klientów z całej Polski. Dla coraz większej liczby marek jesteśmy lokalizacją pierwszego wyboru, a niektóre z nich jedyny salon w Polsce mają właśnie u nas. – zaznacza Katarzyna Ciemińska Centre Manager Designer Outlet Warszawa. Na wiosnę zaplanowaliśmy otwarcie nowego skrzydła handlowego, w którym powitamy kolejnych najemców i staniemy się największym centrum outletowym premium w Polsce. – dodaje.
Centra Designer Outlet były nominowane dodatkowo w trzech innych kategoriach: Strategia i Działania w Social Media, Kampania Prosprzedażowa oraz Wydarzenie Roku.
Konkurs Retail Awards od 11 lat jest organizowany przez Polską Radę Centrów Handlowych (PRCH) zrzeszającą ponad 200 inwestorów, zarządców i najemców centrów handlowych. Głównym założeniem konkursu jest promowanie najlepszych praktyk biznesowych w branży centrów handlowych w Polsce. Dzięki złożonej i merytorycznej ocenie ekspertów branżowych, środowisk naukowych, marketingu
i mediów, nagrody PRCH Retail Awards są uznawane za najbardziej prestiżowe i wiarygodne na rynku. Zgłoszone projekty przechodzą wieloetapowy i transparentny proces oceny i weryfikacji, który pozwala niezależnej kapitule na wytypowanie zwycięzców.
mat.pras.