Archicom wypracował w pierwszym kwartale 2021 roku najlepszy wynik sprzedażowy w historii. We Wrocławiu nabywców znalazło aż 377 lokali, co oznacza wynik o 53% lepszy od analogicznego kwartału roku ubiegłego (246 szt.) i aż o ponad 50 szt. lokali sprzedanych więcej od rekordowego kwartału Spółki. W pierwszym kwartale deweloper przekazał również klientom aktami notarialnymi 114 lokali.
– Już pod koniec ubiegłego roku obserwowaliśmy ożywienie w rozmowach z Klientami oraz przyspieszenie ich decyzji o zakupie mieszkania. Na rynek wrócili też Klienci, którzy zakup mieszkania traktują jako bezpieczną i długoterminowo opłacalną lokatę oszczędności. Widzimy, że nasza strategia się sprawdza: niezmienna dbałość o produkt połączona z unikalnym wsparciem udzielanym naszym Klientom. Dobrą decyzją było również wprowadzenie do sprzedaży kolejnych etapów Olimpii Port i Browarów Wrocławskich – mówi Tomasz Ślęzak, Członek Zarządu Grupy Archicom. Jeszcze w drugim kwartale planujemy uzupełnienie oferty dbając o jej zróżnicowanie pod względem lokalizacji oraz standardów lokali, dodaje Tomasz Ślęzak.
W ostatnich trzech miesiącach największy udział w sprzedaży Archicomu miało osiedle Awipolis na willowym Oporowie (72 lokale), Planty Racławickie na Krzykach (67 lokale), a także wieloetapowa Olimpia Port (65 lokale), której oferta powoli się wyczerpuje oraz historyczny kompleks mixed-use Browary Wrocławskie (59 lokale).
W pierwszym kwartale 2021 Archicom wraz z zakupem mieszkania oferował mieszkańcom pełen pakiet Assistance obejmujący ochronę zdrowia, życia i nieruchomości. Ponad połowa klientów skorzystała z tej opcji. Archicom wyróżnia się na tle rynku tym, że przy zakupie oferuje klientom kompleksowe wsparcie wraz z programami uwzględniającymi aktualne potrzeby nabywców i sytuację rynkową. Od 1 kwietnia deweloper uruchomił nowy program gwarantujący klientom zakup mieszkania wraz z w pełnym projektem wykonawczym wnętrza lub kompleksową aranżacją zieleni.
mat.pras.