Atrium Poland Real Estate Management otworzył drugą część rozbudowywanego centrum handlowego Atrium Promenada w Warszawie. Klienci mogą korzystać z nowej części obiektu, która powiększyła centrum o 4200 mkw.
Wizytówką nowej części Atrium Promenada jest elegancki design w postaci unikatowej, złotej fasady oraz intrygujący i nowoczesny projekt wnętrz, nawiązujący do koncepcji Grand Magasine, znanej z najlepszych galerii handlowych Londynu czy Paryża.
We wnętrzach Atrium Promenada zadebiutowały nowe marki modowe
i kosmetyczne, a niektórzy z dotychczasowych najemców: Go Sport, salon optyczny Robak, Wólczanka oraz Jatomi Fitness otworzyli swoje lokale w nowych aranżacjach. W nowej części pojawiły się także sieć drogerii Rossmann oraz salon Elite Nail Look, który zaoferuje klientom najwyższej jakości zabiegi stylizacji paznokci czy szeroki wachlarz usług z zakresu kosmetyki i medycyny estetycznej. Premierą jest także butik luksusowej marki Tous i biuro podróży Rainbow Tours.
Rozbudowa Atrium Promenada rozpoczęła się w 2015 roku. Po jej zakończeniu wielkość centrum zostanie podwojona, oferując łącznie ponad 90 000 mkw. powierzchni handlowej.