O 26% do 23 mln zł wzrosła w lipcu br. sprzedaż Top Secret w porównaniu do tego samego okresu poprzedniego roku.
To efekt aktywnej polityki handlowej, lepszego niż przed rokiem zaopatrzenia sklepów, skutecznego zarządzania zapasem oraz wzrostu sprzedaży zagranicznej. Cała Grupa Redan, uwzględniająca zarówno wyniki sieci modowej Top Secret oraz dyskontowej spółki TXM, uzyskała w lipcu obroty na poziomie 49 mln zł.
„W segmencie modowym uzyskaliśmy w lipcu dynamiczny wzrost sprzedaży. To efekt lepszego niż przed rokiem, zaopatrzenia sklepów towarem letnim dopasowanym do sezonowych potrzeb klientów. Prowadziliśmy jednocześnie aktywną politykę handlową zorientowaną na utrzymaniu atrakcyjnych cen, skupiając się na zapewnieniu maksymalnej kompletności rozmiarowej poszczególnych modeli. Zanotowaliśmy również wzrost sprzedaży zagranicznej, w tym częściowo wynikającej z wyprzedaży stoków, co ograniczyło nieco poziom wypracowanej marży. Osiągnięte wyniki w pełni potwierdzają kontynuację prawidłowego rozwoju działalności Top Secret” – powiedział Bogusz Kruszyński, Prezes Zarządu Redan SA.