Od początku roku dewelope rEcho Investment sprzedał 1089 mieszkań, co stanowi wynik prawie o 40% lepszy niż w analogicznym okresie w 2018 r. Cele roczne są w zasięgu ręki – w całym 2019 roku deweloper planuje sprzedać 1 300 mieszkań i przekazać klientom klucze do około 1 250 lokali.
Od początku2019 roku deweloper rozpoczął budowę aż 8 projektów mieszkaniowych w Poznaniu, Łodzi, Krakowie, Wrocławiu i Warszawie. W najbliższych miesiącach zamierza wystartować jeszcze z co najmniej trzema inwestycjami, w których łącznie będzie ponad 500 mieszkań.
– Nieustannie poszerzamy naszą ofertę i klienci to doceniają, co odzwierciedlają świetne wyniki sprzedażowe w tym roku. Jednak nie osiadamy na laurach. Pracujemy nad tym, by zwiększać udziały Echo Investment w rynku nieruchomości mieszkaniowych i stać się dla klientów deweloperem pierwszego wyboru. Strategia naszej firmy koncentruje się na tworzeniu tzw. „destinations” czyli przyjaznych, otwartych fragmentów miast, w których można mieszkać, pracować i spędzać wolny czas z bliskimi. Podejście to jest także zgodne z potrzebami i oczekiwaniami mieszkańców polskich miast. Nasi klienci nie szukają kolejnego osiedla mieszkaniowego, tylko miejsca, w którym mają wszystko na wyciągnięcie ręki: ulubioną kawiarnię na spotkania z przyjaciółmi, sklep z lokalnymi produktami, plac z miejscami do zabaw z dziećmi czy alejki rowerowe do aktywnego wypoczynku – mówi Dawid Wrona, dyrektor sprzedaży mieszkań w Echo Investment.
Lokomotywami sprzedaży mieszkań Echo Investment są miastotwórcze projekty, takie jak Browary Warszawskie, Moje Miejsce w Warszawie czy Fuzja – wyjątkowa inwestycja realizowana w Łodzi. Fuzja, która w harmonijny sposób połączy wszystkie aspekty życia: mieszkanie, odpoczynek, pracę i rozrywkę, już teraz przyciąga przyszłych mieszkańców. Deweloper w zaledwie sześć miesięcy sprzedał tu już ponad sto mieszkań.