Arkady Wrocławskie zaliczyły bardzo udaną końcówkę 2018 roku. Ostatni kwartał był dla należącego do LC Corp S.A. centrum handlowego czasem intensywnych zmian i skutecznej rekomercjalizacji.
Umowy z Arkadami Wrocławskimi przedłużyło dziewięciu najemców. Handlowo-usługowa mapa wrocławskiego centrum poszerzyła się też o kilka nowych miejsc. Łącznie sfinalizowano czternaście umów.
Efektywna komercjalizacja Arkad Wrocławskich jest pokłosiem realizacji nowej strategii rozwoju, która zakłada rozbudowę oferty handlowo-usługowo-rozrywkowej skierowanej do rodzin oraz systematyczne wdrażanie nowych funkcjonalności i udogodnień.
Najemcy, decydujący się na dłuższą współpracę z Arkadami Wrocławskimi, reprezentują różne branże – od mody i sportu, przez gastronomię, usługi, księgarnie, aż po rozrywkę dla najmłodszych.
Tak zróżnicowana oferta centrum przyciąga dużą liczbę klientów, co przekłada się na większą atrakcyjność tej lokalizacji w oczach potencjalnych najemców.