Inwestycje publiczne

EKOlogiczne działania w biznesie od KiK

taylor-grote-415993-unsplash
Relacja konsument-marka to nie tylko zakup oferowanych produktów. Brand powinien wpisywać się w styl życia swoich klientów, dbać o to, co dla nich jest ważne, słowem prezentować podobne wartości. 

„Zrównoważony rozwój” to filozofia, którą ma na względzie wiele firm, a sposób, w jaki wdrażają to podejście w życie często jest weryfikowany przez klientów. Pod lupę są brane różne kryteria – co to za produkt, z czego jest wykonany, w jakich warunkach – wszystko po to, żeby mieć pewność, że nie zaszkodzi on ani samym kupującym, ani środowisku. Dotyczy to wielu obszarów sektora retail, w tym także branży odzieżowej.

– W Polsce panuje pewne założenie, że za dobrą jakość i ekologiczne produkty trzeba dużo zapłacić. Staramy się łamać ten stereotyp – nie chcemy, żeby nasi klienci musieli wybierać między tym co tańsze, a tym co dobre dla zdrowia i środowiska. Zwłaszcza wśród tak specyficznych produktów, jakimi są ubranka dla dzieci i niemowląt. Dlatego, pozostając przy dyskontowych cenach, udoskonalamy jakość wspomnianej odzieży, wykorzystując bawełnę organiczną. Część oferty KiK uzyskała także certyfikat Oeko-Tex. Każdy z tych produktów został specjalnie oznaczony na etykiecie, by nasi klienci mieli pewność co do swojego wyboru – komentuje Mariusz Kulik, dyrektor generalny sieci sklepów KiK.

Certyfikowane produkty można znaleźć we wszystkich z ponad 260 sklepów KiK w Polsce. Sieć prowadzi intensywną ekspansję zakładającą około 60 nowych otwarć w ciągu roku.


nick
twoja opinia

Komentarz pojawi się po akceptacji administratora