Empik potwierdza swoją mocną pozycję w ścisłej czołówce polskiego e-commerce i po raz kolejny triumfuje w prestiżowym konkursie e-Commerce Polska Awards, organizowanym przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. W tegorocznej, 8. edycji marka została wyróżniona statuetką w kategorii Think out of the box. Gala rozdania nagród odbyła się 24 września w Warszawie.
Grupa Empik od lat z sukcesem łączy kilka „światów” – ekspercką wiedzę, innowacyjne podejście i kreowanie trendów z rozwojem segmentu e-commerce i mobile. W tegorocznej edycji jury e-Commerce Polska Awards wyróżniło flagową dla marki usługę – Empik Premium, będącą innowacyjnym rozwiązaniem dla klientów. W drodze po wygraną marka pokonała inne znaczące polskie e-sklepy i platformy internetowe, pozostające w kategorii średnich i dużych firm.
Statuetkę podczas uroczystej gali odebrał Szymon Bujalski, E-commerce Director w Empiku.
Źródło: Empik.