Wrocławska Galeria Dominikańska wzmacnia ofertę handlową i usługową. Empik – lider dystrybucji dóbr kultury, wiedzy i rozrywki na polskim rynku – otwiera właśnie w centrum handlowym salon w koncepcie future store basic o powierzchni 420 mkw.
W ostatnim czasie do grona najemców Galerii Dominikańskiej dołączyła też marka Ryłko, a szerszy wybór produktów w nowej lokalizacji zaprezentowała drogeria Rossmann.
Galeria Dominikańska, należąca do Grupy Atrium, w ostatnich kilku miesiącach przechodzi proces zmian w obszarze usług, zakupów oraz food & leisure. Zgodnie z aktualnymi potrzebami konsumenckimi, oferta obiektu uzupełniona została o nowe, poszukiwane przez klientów, marki.
– Galeria Dominikańska na bieżąco przebudowuje swoją ofertę i zaprasza do współpracy nowe marki, by stale zapewniać swoim klientom atrakcyjny tenant mix. Mamy nadzieję, że nasi goście, do których należą i ludzie młodzi, i rodziny z dziećmi, docenią bogaty wybór sklepów i usług w naszym centrum. Empik to marka z tradycjami i jedna z najbardziej znanych w Polsce. Nowoczesne, ale przyjazne wnętrza Empiku doskonale wpisują się w klimatyczną i rozpoznawalną w mieście i regionie przestrzeń Galerii Dominikańskiej, która jest jednym z ulubionych miejsc spędzania wolnego czasu wrocławian – mówi Andrzej Wąsowicz, dyrektor Galerii Dominikańskiej.