EPP, największy właściciel centrów handlowych w Polsce, wspólnie z firmą Chainels uruchomił aplikację EPP Connect – narzędzie do współpracy ze społecznością najemców. Dzięki innowacyjnym i użytecznym funkcjom platformy najemcy obiektów handlowych firmy oraz jej zespoły w centrach zyskali dostęp do rozwiązania, które wspiera i usprawnia zarówno działania operacyjne, jak i komunikację. Narzędzie wprowadzane przez EPP wzmocni relacje z najemcami, usprawni przepływ informacji i pozwoli na bieżące otrzymywanie informacji zwrotnych od partnerów biznesowych firmy. EPP Connect jest już dostępne dla najemców EPP w Parku Handlowym Zakopianka w Krakowie i Pasażu Grunwaldzkim we Wrocławiu, a jego wprowadzenie w całym portfolio przewidziano na I kwartał br.
EPP wspólnie z partnerem technologicznym Chainels, uruchomiło nową platformę cyfrową EPP Connect, aby rozwinąć współpracę z najemcami i uczynić ją jeszcze łatwiejszą, szybszą i bardziej efektywną. Platforma działa z poziomu przeglądarki internetowej oraz w formie aplikacji do pobrania w Google Play lub App Store. Aplikacja pomaga skutecznie zarządzać szerokim zakresem działań związanych z operacjami centrów handlowych. EPP Connect może być wykorzystywane przez menedżera sklepu lub jego pracowników do kontaktu z zespołem centrum handlowego i szybkiego otrzymywania ważnych komunikatów. Korzystając z jednej, łatwej w obsłudze platformy, najemcy mogą zgłaszać prośby do dyrekcji centrum handlowego i być na bieżąco ze wszystkimi istotnymi informacjami, wydarzeniami, alertami i pracami konserwacyjnymi w obiekcie.
Rozwiązanie pozwala na łatwiejszy i szybszy przepływ danych niezbędnych do współpracy na linii wynajmujący-najemca centrum, a także ich analizę i generowanie raportów. Funkcjonalność EPP Connect ułatwia zgłaszanie problemów technicznych i monitorowanie statusu zgłoszenia. Dostęp do centrum pomocy umożliwia najemcom otrzymywanie szybkich odpowiedzi na zapytania. Dodatkowo platforma pozwala dzielić się opiniami poprzez udział w ankietach lub dodawanie komentarzy. Jest również wyposażona w przycisk alarmowy, wykorzystywany w wyjątkowych sytuacjach, zapewniając natychmiastowy przepływ informacji i szybką reakcję. Najemcy mogą także oferować sobie nawzajem atrakcyjne rabaty wzmacniając współpracę w ramach społeczności danego centrum handlowego.
– W stale zmieniającym się i dynamicznym środowisku centrów handlowych przepływ informacji pomiędzy najemcami a zespołami zarządzającymi nieruchomościami jest kluczowy dla efektywnej, długofalowej współpracy. EPP Connect, łączący najlepsze cechy mediów społecznościowych z zaawansowanymi możliwościami raportowania, jest kolejnym rozwiązaniem oferowanym przez EPP, w celu ułatwiania najemcom prowadzenia działalności w centrach handlowych naszej firmy. Ta innowacyjna, cyfrowa aplikacja o bardzo szerokim potencjale wykorzystania przenosi nasze relacje z najemcami na zupełnie nowy, nowoczesny poziom – stwierdził Wojciech Knawa, członek zarządu EPP odpowiedzialny za zarządzanie nieruchomościami.
– Jesteśmy dumni, że możemy współpracować z EPP w obszarze cyfryzacji procesów komunikacji z najemcami w całym portfolio centrów handlowych firmy. W dzisiejszych pełnych wyzwań czasach, firma chce intensywnie współpracować ze wszystkimi najemcami i za pomocą dostępnych rozwiązań stworzyć najlepsze doświadczenia zakupowe. Z przyjemnością obserwujemy, jak EPP korzysta z komunikacji opartej na zaawansowanej technologii, aby wzmacniać swoją pozycję lidera branży centrów handlowych – powiedział Sander Verseput, dyrektor operacyjny i finansowy oraz współzałożyciel Chainels.
Źródło: EPP.