Europa Centralna, obiekt zarządzany przez Sierra Balmain, po ponownym otwarciu sklepów poszerzyła ofertę dla swoich klientów. W centrum otwarty został pierwszy na Śląsku Punkt Odbioru Zamówień IKEA. Jest on jednym z 13 tego typu punktów w Polsce gwarantującym bezpieczny odbiór internetowych zakupów.
Wybór Europy Centralnej przez szwedzkiego giganta nie jest przypadkowy. Centrum posiada bowiem jedną z najatrakcyjniejszych w regionie ofert w zakresie wyposażenia i wystroju wnętrz. Klienci mają już do dyspozycji zarówno wielkopowierzchniowe koncepty, jak Jula, Castorama, Jysk oraz Komfort, a także wiele sklepów znanych marek, np. Dealz, Pepco. Nie bez znaczenia przy podejmowaniu decyzji co do lokalizacji punktu była bliskość aglomeracji miejskiej oraz posiadany przez Europę Centralną parking na 2300 miejsc podnoszący komfort zakupów.
Punkt Odbioru Zamówień IKEA to innowacyjne połączenie e-commerce z handlem tradycyjnym. Jest ono rodzajem usługi, która pozwala na wybranie i opłacenie produktów przez stronę internetową oraz ich późniejszy odbiór we wskazanym punkcie. W ciągu ostatnich dwóch miesięcy IKEA uruchomiła sześć takich punktów, w tym jeden właśnie w Europie Centralnej.
„Mamy świadomość tego, w jak trudnej i bezprecedensowej sytuacji znaleźliśmy się wraz z naszymi najemcami. Dokładamy jednak wszelkich starań, by wypracować nowe pomysły na przyszłość i wyjść z kryzysu jeszcze silniejszymi i z jeszcze bardziej atrakcyjną ofertą dla naszych klientów. Punkt Odbioru Zamówień IKEA to idealna oferta dla tych, którzy cenią swój czas, wygodę oraz zdrowie” – mówi Katarzyna Lenartowicz, Dyrektor Centrum Handlowego Europa Centralna.
Punkt Odbioru Zamówień IKEA został zlokalizowany w parku handlowym w sąsiedztwie sklepu Bel-Pol i jest otwarty od poniedziałku do soboty oraz w handlowe niedziele w godzinach funkcjonowania centrum. Firma zadbała o to, by realizacja wszystkich zleceń przebiegała zgodnie z obowiązującymi obecnie zaleceniami sanitarnymi.