rynek nieruchomości na wynajem

Europa Centralna wzmacnia ofertę modową dzięki nowej umowie z najemcą

alex-holyoake-361922-unsplash
Do grona najemców Centrum Handlowego Europa Centralna dołączyła znana marka Wólczanka.

Marka w gliwickim obiekcie otworzyła butik o powierzchni 40 mkw. Znajdziemy w nim szeroką ofertę koszul dla kobiet i mężczyzn. To już kolejny brand z portfolio Vistula Retail Group, który w ostatnim czasie dołączył do gliwickiego centrum.

Butik znajduje się w sąsiedztwie sklepów Apart i Vistula. Zajmuje powierzchnię 40 mkw. To kolejna nowość w ofercie Europy Centralnej. Ostatnio w centrum handlowym zadebiutował również inny brand Vistula Retail Group – Vistula. Wcześniej pojawiły się tutaj m.in. salony Action, Pepco czy 50 style. – Cieszymy się, że tak renomowana marka będzie naszym nowym najemcą. Jesteśmy przekonani, że otwarcie Wólczanki znacząco wpłynie na zainteresowanie ofertą odzieżową naszego centrum. – mówi Katarzyna Lenartowicz, dyrektor Centrum Handlowego Europa Centralna.

Europa Centralna w Gliwicach to unikatowe połączenie parku handlowego i galerii. Cały obiekt to 67 tys. metrów kwadratowych powierzchni handlowej oraz 2 300 miejsc parkingowych.


nick
twoja opinia

Komentarz pojawi się po akceptacji administratora