Dobrze zaprojektowane meble w końcu nie tylko cieszą oko, ale przede wszystkim zapewniają wygodę i trwałość na lata. Takie właśnie są kolekcje polskiej marki Bizzarto – sofy, narożniki i łóżka, które powstają z dbałością o każdy, najmniejszy nawet detal. Od 7 listopada, flagowe kolekcje Bizzarto będzie można obejrzeć w większej i komfortowej przestrzeni warszawskiej DOMOTEKI, miejsca inspiracji miłośników dobrego designu oraz wysokiej jakości produktów: mebli czy dodatków z kategorii wyposażenia wnętrz. W transakcji wynajmu powierzchni pośredniczyła międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield.
Centrum Designu DOMOTEKA to pierwszy w Polsce obiekt handlowy w całości dedykowany designowi. Położona niespełna 20 minut od centrum Warszawy
Nieruchomością handlową zarządza spółka BNP Paribas Real Estate Poland.
Za komercjalizację odpowiada Cushman & Wakefield.
W przestronnym showroomie Bizzarto, zajmującym teraz 425 mkw. na parterze DOMOTEKI, klienci znajdą kolekcje mebli, które zdobywają uznanie zarówno polskich, jak i międzynarodowych ekspertów. W salonie pojawią się m.in. fotele Bofii, wyróżnione znakiem jakości must have 2024 oraz prestiżową nagrodą German Design Award 2025. Dostępne będą także łóżka tapicerowane Aztec, docenione przez Radę Ekspertów Łódź Design Festiwal tytułem „must have 2024” i zakwalifikowane do finału konkursu Dobry Wzór 2024 oraz stoliki Tondo – laureaci German Design Award 2025. To wyjątkowe propozycje dla tych, którzy cenią doskonały design i najwyższą jakość.
Wszystkie nagrodzone meble pochodzą z pracowni Grynasz Studio. Marta Niemyska-Grynasz i Dawid Grynasz są twórcami wielu bestsellerowych modeli Bizzarto, które będą dostępne w nowym salonie na parterze Domoteki. Klienci będą mogli obejrzeć i przetestować sofy modułowe Dune i Zen, sofy i fotele Torii (wszystkie te kolekcje również docenione tytułem Must Have), stoliki Twin oraz nowości zaprojektowane przez Grynasz Studio.
„Jesteśmy dumni, że ceniona polska marka Bizzarto, zdecydowała się poszerzyć swój showroom w DOMOTECE. To dowód, że nasz obiekt jest atrakcyjnym miejscem zarówno dla prestiżowych firm, jak i wymagających klientów, którzy szukają do swoich domów unikalnego wyposażenia. Większa powierzchnia marki Bizzarto, umożliwi swobodniejszą prezentację wielu wnętrzarskich rozwiązań. Dzięki najemcom o takiej renomie nasz obiekt stale się rozwija, stając się miejscem, które w pełni odpowiada na potrzeby rynku. Jesteśmy przekonani, że klienci DOMOTEKI docenią możliwość zapoznania się z kolekcjami Bizzarto i będą czerpać inspiracje z odkrywania polskiego designu o bardzo wysokiej jakości” – mówi Agata Brzezińska, Senior Director Head of CEE Pradera.
„Otwarcie jedynego w Warszawie dużego showroomu Bizzarto w DOMOTECE to ważny krok w naszej współpracy, a także dowód na to, że centrum przyciąga najlepszych producentów wyposażenia wnętrz. Co warte podkreślenia, Bizzarto to polska marka, która stawia na lokalną produkcję. Wspólnie z właścicielem centrum, funduszem Pradera, dbamy o tenant-mix, który łączy wyjątkowe, wysokiej jakości produkty, zarówno polskie, jak i zagraniczne”, zauważa Ada Budynek, Leasing Team Manager w międzynarodowej agencji doradczej Cushman & Wakefield, która odpowiada za komercjalizację DOMOTEKI.
materiał prasowy