Dealz to kolejny nowy najemca w portfolio Centrum Łopuszańska 22 w ciągu ostatnich kilku miesięcy. W 2020 roku swoje sklepy w obiekcie uruchomiły już takie marki jak Action czy Pepco, a kolejne brandy m.in. Jysk – przygotowują się do otwarcia.
Trudny pandemiczny czas Centrum Łopuszańska 22 wykorzystało na nieprzerwany rozwój oraz przyciągniecie nowych marek poszerzających dotychczasową ofertę Centrum. Rozszerzenie portfolio o marki dyskontowe jak Action, Pepco, KiK czy Biedronka znalazło bezpośrednie odzwierciedlenie w wynikach odwiedzalności Centrum.
Nowy sklep Dealz o powierzchni 450 mkw. zaoferuje klientom duży wybór produktów spożywczych, drogeryjnych oraz artykułów wyposażenia domu. W ofercie znajdzie się z ponad 3500 produktów w tym najlepszych, światowych marek w konkurencyjnych cenach. Otwarcie zaplanowane jest na 15 stycznia.
Centrum Łopuszańska 22 to galeria o powierzchni 20 tys. metrów kwadratowych powierzchni handlowej usytuowanej na jednym poziomie licząca 120 sklepów, restauracji i punktów usługowych.
Właścicielem i zarządcą Centrum Łopuszańska 22 jest spółka Devin Investments która współpracuje z firmą Mallson Polska przy rekomercjalizacji obiektu.
Źródło: Mallson Polska.