Firma doradcza Walter Herz rozszerza zakres usług i otwiera kolejną linię biznesową – Walter Herz Luxury Residential. Na czele nowej agencji stanęła Katarzyna Goryszewska, która objęła w firmie stanowisko Head of Luxury Residential Agency.
Katarzyna Goryszewska, która została szefową nowej linii biznesowej Walter Herz z wykształcenia jest prawnikiem. To uznana profesjonalistka z 19 letnim doświadczeniem na rynku nieruchomości mieszkaniowych. Specjalistyczne umiejętności zdobywała m.in. jako wieloletnia dyrektorka operacyjna Złotej 44. W trakcie kariery zawodowej współpracowała także z kilkoma firmami deweloperskimi, m.in. Orco Poland, BBI Development i Agro-man.
W swojej nowej roli Katarzyna Goryszewska jest odpowiedzialna za zarządzanie pracami dedykowanego zespołu oraz wdrażanie procesów kupna, sprzedaży, wynajmu i zarządzania nieruchomościami luksusowymi. Zadaniem dyrektor jest też wprowadzenie procedur związanych z obsługą klienta premium. Katarzyna będzie aktywnie wspierać rozwój biznesowy Walter Herz, dzięki swoim kompetencjom, które stanowią cenny wkład dla realizacji projektów w obszarze wymagającego rynku nieruchomości premium.
– Poprzez działalność Walter Herz Luxury Residential będziemy służyć wsparciem doradczym klientom zainteresowanym nieruchomościami luksusowymi w Polsce i za granicą. Zespół doradców będzie wspierał inwestorów od rozpoczęcia do zakończenia realizacji transakcji. Będziemy koncentrować się na wysokiej klasy obsłudze, rzetelności we współpracy oraz jakości produktu, co ma fundamentalne znaczenie na tym rynku. Cieszy mnie perspektywa pracy z utalentowanym zespołem Walter Herz. Myślę, że razem będziemy realizować wyjątkowe projekty, jak również budować długoterminową wartość dla naszych klientów – mówi Katarzyna Goryszewska, Head of Luxury Residential Agency.
Doskonała znajomość rynku nieruchomości luksusowych w Polsce, bogate doświadczenie poparte sukcesami i doskonałe rozumienie specyficznych potrzeb grupy klientów premium z pewnością przyczynią się do dalszego rozwoju Walter Herz i umacniania pozycji firmy na rynku.
Źródło: Walter Herz
materiał prasowy