Firma MVGM rozwija usługi project managment dla nieruchomości „pod klucz”. W obszarze zarządzania nieruchomościami komercyjnymi kompleksowość usług wpisuje się w aktualny trend związany z optymalizacją kosztów. Współpraca z jedną firmą na wielu polach pozwala na lepszą koordynację procesów i redukcję kosztów. MVGM doskonale rozumie tę potrzebę i zdecydowanie inwestuje w rozwój różnorodnych usług dla właścicieli nieruchomości zarządzanych przez firmę. Jeden z kluczowych obszarów, na którym firma się skupia, to project management, który odpowiada m.in. za przygotowanie koncepcji aranżacyjnych i realizację projektu „pod klucz”.
Już na etapie koncepcji przestrzeni biurowej staramy się znaleźć jak najbardziej optymalne rozwiązania. Proponujemy nowe układy ścian, które w jak największym stopniu wykorzystują już istniejące, minimalizując konieczność ich burzenia. Gdy to możliwe, rekomendujemy ponowne wykorzystanie części istniejących materiałów, o ile ich stan na to pozwala (np. ściany szklane, wykładziny, floorboxy, sufity). Jednak należy podkreślić, że naszym nadrzędnym celem jest zapewnienie jakości i wysokiego standardu”,
komentuje Mikołaj Pstrągowski.
Naszym największym zrealizowanym projektem w tym roku była aranżacja przestrzeni o powierzchni ponad 4 000 mkw. o wartości przekraczającej 10 mln zł w jednym z biurowców w okolicy Ronda Daszyńskiego. Projekt wyróżnia się interesującym designem oraz znacznym stopniem skomplikowania systemów bezpieczeństwa, takich jak stopnie dostępu czy monitoring. Kolejnym projektem, na który warto zwrócić uwagę, jest realizacja biura w zabytkowym budynku przy Alejach Ujazdowskich. Podczas prac uwzględniono zachowanie zabytkowego i eleganckiego charakteru wnętrz. Zastosowano stonowaną kolorystykę, drewno oraz dodatkowe sztukaterie na ścianach, które harmonijnie współgrają z istniejącymi zabytkowymi sztukateriami pod sufitem. Prace były prowadzone pod nadzorem biura Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków”,
mówi Mikołaj Pstrągowski.
Źródło: MVGM.