Od dnia dzisiejszego Warsaw Spire oferuje swoim najemcom wszystkie udogodnienia innowacyjnej, wdrożonej przez właściciela budynku, IMMOFINANZ, marki biurowej myhive. Obejmuje to zarówno wprowadzone zmiany wizualne – ciepłe i przyjazne elementy architektoniczne w lobby wieży, jak również dostęp dla każdej osoby pracującej w tym miejscu do pełnej oferty w zakresie community managementu. W ramach wdrożonych zmian sama nazwa wieży zyskała zaś przedimek myhive – myhive Warsaw Spire. Aktualny portfel myhive w Warszawie to sześć budynków biurowych z łącznie niemal 170.000 m kw. powierzchni pod wynajem, 117 najemcami oraz 13.000 osób pracujących w tych nieruchomościach – polskich członków międzynarodowej społeczności myhive.
„Wieża Warsaw Spire, to nasz flagowy projekt w stolicy, który od momentu zakupu latem 2019 spełniał niemal wszystkie kryteria pozwalające włączyć ten budynek do rodziny myhive. Praktycznie od razu po zakupie nieruchomości rozpoczęliśmy wdrażanie zmian, aby w pełni zaoferować wszystkie udogodnienia konceptu myhive najemcom wieży”, wyjaśnia Magdalena Kowalewska, Country Manager Operations Poland, IMMOFINANZ. „Po ostatnich poczynionych inwestycjach w zakresie design-u lobby, wdrożyliśmy szeroką komunikację, w tym również edukacyjną wśród najemców wieży, tak aby szybko mogli poznać markę oraz liczne korzyści płynące z pracy
w budynku pod tym brandem”, dodała.
Dzięki marce osoby pracujące na co dzień w myhive Warsaw Spire mogą korzystać z szeregu gwarantowanych przywilejów, w tym m.in. uczestniczyć w eventach, (dostosowanych aktualnie do okresu pandemicznego) grupach sportowych, warsztatach eksperckich, na które mogą zapisać się dzięki aplikacji myhive. W okresie wiosennym i letnim mogą również korzystać z darmowego, własnego systemu rowerowo myhive. Co więcej, zmianie wizualnej uległ wygląd części samego lobby wieży, które dzięki nowym rozwiązaniom architektonicznym myhive, nowym meblom oraz roślinności zyskało na cieple, sprzyjając jednocześnie spotkaniom oraz wypoczynkowi.
Marka myhive została wdrożona w Polsce w grudniu 2016 roku. Od samego początku wśród jej wyróżników, na pierwszym planie była gościnność, jak również design lobby, przypominający ten z hoteli butikowych oraz community management – w tamtym okresie, nowe pojęcie na stołecznym rynku biurowym, rozwinięte z czasem na szeroką skalę właśnie dzięki IMMOFINANZ i myhive.
myhive Warsaw Spire to łącznie z myhive Crown Point i myhive Crown Tower już trzeci budynek pod tym brandem zlokalizowany na Woli, w okolicy ronda Daszyńskiego, zwanej warszawskim biurowym „downtown”.
myhive, to z sukcesem wdrożona i stale rozwijana marka biurowa, która aktualnie obejmuje 22 lokalizacje w sześciu europejskich stolicach (Warszawa, Wiedeń, Budapeszt, Bukareszt, Praga i Bratysława) z łącznie ponad 510.000 m kw. pod wynajem.
Źródło: IMMOFINANZ.