Firma Shoper potwierdza swoje wyniki finansowe za pierwsze półrocze 2024 roku.
Shoper, najchętniej wybierany dostawca e-commerce w modelu SaaS w Polsce, potwierdza swoje wyniki finansowe osiągnięte w drugim kwartale 2024 roku. Skorygowany wynik EBITDA wyniósł 15,8 mln zł, co oznacza wzrost o 32% rok do roku.
5 września Shoper, spółka wchodząca w skład indeksu sWIG80 na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, opublikowała wyniki finansowe za drugi kwartał oraz pierwsze półrocze 2024 roku. W drugim kwartale 2024 roku przychody Shoper sięgnęły 46,1 mln zł, co oznacza wzrost o 27% w porównaniu z analogicznym okresem poprzedniego roku.
Sukcesy odnieśli również Klienci korzystający z platformy Shoper. Wartość sprzedaży w sklepach internetowych Shoper wyniosła w drugim kwartale 2,6 mld zł (GMV Sklepy), a powiększona o inne kanały sprzedaży wyniosła blisko 3,5 mld zł (GMV Omnichannel). Oba wskaźniki poprawiły się odpowiednio o 35 i 61% w stosunku do drugiego kwartału 2023 r.
– Dwucyfrowy wzrost przychodów w drugim kwartale tego roku potwierdza silną pozycję rynkową Shoper oraz efektywność strategii rozwoju technologii i oferty. Z satysfakcją obserwujemy, jak nasze działania konsekwentnie przynoszą pozytywne rezultaty i zaskakują rynek oraz analityków.– komentuje Piotr Biczysko, CFO Shoper – Cieszy nas również ponad pięciokrotnie wyższa dynamika wzrostu GMV Omnichannel naszych klientów w porównaniu z rynkiem. To pokazuje, że sklepy internetowe Shoper napędzają polski e-commerce. – dodaje.
Źródło: Shoper / materiał prasowy