Z życia spółek

Firma Signify liderem rynku inteligentnego oświetlenia ulicznego w raporcie Guidehouse Insights

hermes-rivera-471868-unsplash
Firma Signify (Euronext: LIGHT), światowy lider branży oświetleniowej, została uznana za globalnego lidera rynku inteligentnego oświetlenia ulicznego przez Guidehouse Insights (poprzednio Navigant Research). Raport pozycjonuje Signify jako zdecydowanego zwycięzcę, zarówno pod względem strategii, jak i jej realizacji. Firma utrzymuje pozycję lidera już od 2018 roku. Według Guidehouse Insights, Signify ma konkretną, przekonującą wizję, która poparta jest wieloma zrealizowanymi projektami. Posiada także silną pozycję na rynku globalnym, dzięki wdrażaniu dużych projektów zintegrowanego oświetlenia ulicznego w wielu regionach świata.

Guidehouse Insights definiuje inteligentne oświetlenie uliczne jako wykorzystanie zaawansowanych technologii do efektywnej obsługi, monitorowania i zarządzania oświetleniem ulicznym w ramach strategii Smart City. Inteligentne oświetlenie uliczne bazuje na wielu różnych technologiach, takich jak czujniki, kamery, komunikacja bezprzewodowa i analiza danych.

„Firma Signify wdrożyła duże projekty zintegrowanego oświetlenia ulicznego w wielu regionach świata i dysponuje szeroką ofertą produktów, które są uznawane za niezawodne, wykorzystują sprawdzone rozwiązania technologiczne oraz są wysokiej jakości.” – mówi Eric Woods, dyrektor ds. badań w Guidehouse Insights.

Interact City to opracowany przez Signify zintegrowany system do monitorowania, sterowania i zarządzania oświetleniem. Umożliwia on miastom implementację inteligentnych rozwiązań, pozwala ograniczyć zużycie energii i koszty operacyjne oraz przyczynia się do wygodniejszego i bezpieczniejszego życia mieszkańców. Zbiór interfejsów programistycznych aplikacji (API) umożliwia integrację inteligentnego oświetlenia z innymi systemami administracyjnymi, a także rozwój usług, które wykorzystują czujniki wbudowane w system oświetlenia. Signify pomyślnie wdrożyła ponad 2 000 projektów w 58 krajach. Duże projekty inteligentnego oświetlenia ulicznego zrealizowano na zamówienie New York Power Authority w Stanach zjednoczonych; Pune w Indiach; Kolonii w Niemczech; Dżakarty w Indonezji; Buenos Aires w Argentynie oraz Los Angeles w Kalifornii.

Raport badawczy Guidehouse Insights Smart Street Lighting Vendors ocenia 18. producentów działających na światowym rynku inteligentnego oświetlenia ulicznego i skupia się na dostawcach systemów zarządzania oświetleniem, oprogramowania oraz rozwiązań sieciowych. Ocenia też stopień, w jakim firmy integrują swoje rozwiązania inteligentnego oświetlenia ulicznego z szerszym rynkiem Smart City.

„Jednoznaczne i wiarygodne poparcie ze strony Guidehouse Insights jest wyrazem uznania dla doskonałej pracy naszych zespołów, które nieustannie wprowadzają innowacje i dostarczają nową wartość klientom, oferując im inteligentne oświetlenie miast. To naprawdę wyjątkowe, że utrzymaliśmy pozycję lidera na nieustannie rosnącym i coraz bardziej konkurencyjnym rynku” – mówi Harsh Chitale, dyrektor działu rozwiązań cyfrowych w Signify.

mat.pras.