Firma Sodexo, krajowy lider w dziedzinie kompleksowej obsługi nieruchomości, podpisała kontrakt na obsługę techniczną biurowca Zebra Tower
w Warszawie.
Od 1 marca br. Sodexo odpowiada za obsługę techniczną nowoczesnego biurowca Zebra Tower w Warszawie. Nieruchomość ma 16 kondygnacji, a jej całkowita powierzchnia użytkowa to ok. 20 000 m2.
– Dbałość o efektywność operacyjną, to coś, co spoczywa na właścicielach i zarządcach nieruchomości – a tym bardziej w obliczu obecnej sytuacji. My bierzemy na siebie wszystkie kwestie techniczne i tym sposobem pomagamy w zachowaniu ciągłości biznesu, niezaleznie od sytuacji – mówi Norbert Ślusarczyk, Segment Director Corporate Hard FM Poland w Sodexo Polska.
– Osoba powierzająca nam obsługę techniczną ma gwarancję, że jego dostawca działa w oparciu o globalne rozwiązania – standardy, procedury, najlepsze praktyki. Wyrazistym potwierdzeniem jakości świadczonych przez nas usług jest bogate portfolio biurowców, którym się szczycimy – dodaje.