120 tys. klientów więcej odwiedziło w 2014 roku Galerię Jurajską w Częstochowie względem roku poprzedniego. Centrum handlowe w minionym roku zanotowało 6,02 miliona odwiedzających, czyli o blisko 2 proc. więcej niż w 2013 roku.
Jest to najlepszy wynik w historii obiektu. Dzienny rekord odwiedzin pobito w grudniu. W pierwszy dzień po świętach galerię odwiedziło blisko 40 tys. osób, w drugi – ponad 30 tys.
– Galeria Jurajska oparła się rynkowej tendencji, która pokazuje spadek liczby odwiedzin w galeriach handlowych w całym kraju. Nam wręcz przeciwnie udało się zakończyć rok z bardzo dobrym wynikiem – podkreśla Katarzyna Korpak, dyrektor Galerii Jurajskiej w Częstochowie.
Wzrosły też obroty centrum handlowego – o 6,3 proc. To również najlepsze wyniki finansowe galerii od czasu jej powstania prawie 6 lat temu.
Przedstawiciele obiektu podkreślają, że to skutek zmian wprowadzonych w 2014 roku. Objęły one zarówno odświeżenie wizerunku centrum, jak również dopracowanie strategii marketingowej.
W Galerii Jurajskiej pojawiło się 9-ciu nowych najemców. Wśród nich wielkopowierzchniowy sklep z wyposażeniem wnętrz JYSK, pierwszy w galerii plac zabaw „Bajkowy Labirynt”, a także sklep z zabawkami Toy Planet i Centrum Gier Bard. Ofertę modową galeria poszerzyła natomiast m.in. o Monnari, Kubenz, 4F i Tous. Łącznie nowi najemcy wypełnili powierzchnię ponad 2050 m kw.
Z końcem roku Galeria Jurajska zakończyła także pozytywnie proces przedłużania umów z najemcami, którym upływał pierwotny, 5-letni okres najmu.