Galeria Katowicka, zarządzana przez APSYS Polska, dwukrotnie zyskała uznanie jury prestiżowego konkursu PRCH Retail Awards 2018.
Eksperci docenili koncepcję, realizację i efekty innowacyjnej kampanii „Fedrujemy niskie ceny! Czorny Piontek, Czorny Weekend, czyli Black Friday po naszymu!”, przyznając Galerii nagrodę główną w kategorii „Kampania prosprzedażowa roku”.
Nagrodzona kampania „Fedrujemy niskie ceny! Czorny Piontek, Czorny Weekend, czyli Black Friday po naszymu!”, zrealizowana w kontrze do typowych propozycji rynkowych, kilkukrotnie przewyższyła wcześniejsze założenia sprzedażowe i frekwencyjne.
„Ogromnie cieszę się, że nasze działania, związane z oswajaniem typowo zakupowej akcji Black Friday z lokalną specyfiką Śląska, zostały zauważone przez PRCH. Nagrodę doceniamy tym bardziej, że tegoroczna edycja konkursu obfitowała w wiele innowacyjnych i nietuzinkowych projektów mówi Aleksander Poltier, Marketing Manager Galerii Katowickiej. A Joanna Bagińska, Dyrektor Galerii Katowickiej, podkreśla: – Warto eksperymentować i szukać nowych ścieżek i kierunków komunikowania się z lokalną społecznością, nie zapominając o realizowaniu celów biznesowych. A o tym, że umiemy zarządzać naszą Galerią i dbamy o efektywność ekonomiczną, najlepiej świadczy nasze kolejne wyróżnienie, tym razem w kategorii „Best Performance”. Jesteśmy Centrum innowacyjnym, konsekwentnie podążającym własną drogą, wyznaczającym nowe horyzonty. To motywuje cały nasz zespół do jeszcze bardziej wytężonej pracy”.