Z życia spółek

Galeria Krakowska z rozszerzoną rzeczywistością

david-grandmougin-123135-unsplash
Galeria Krakowska oferuje swoim klientom przedświąteczną zabawę w wymiarze AR.

W Hali Grodzkiej (na poziomie -1) został ustawiony telebim w formie prezentu. Wyświetlany jest na nim obraz rzeczywisty (rejestrowany z kamery na żywo) z nałożonym wideo zawierającym dwa scenariusze.
Dzięki możliwościom technologicznym Galeria Krakowska proponuje nowe możliwości spędzania wolnego czasu czy urozmaicenia zakupów, z którego – jak się okazuje – klienci chętnie korzystają. Taka forma rozrywki dostarcza ciekawych wrażeń i jest alternatywą dla klasycznych przedświątecznych eventów. Wykorzystanie bohaterów w postaci Mikołaja czy elfów wpisuje się w przedświąteczną atmosferę, czerpiąc równocześnie z nowych technologii.
To nie pierwsza tego typu akcja łącząca świat rzeczywisty z wirtualnym – Galeria Krakowska od wielu lat organizuje innowacyjne akcje z udziałem gwiazd internetu.