Galeria Malta mocno akcentuje realizację nowej strategii rozwoju. Obiekt już wkrótce zaoferuje swoim klientom nową – znaną i lubianą markę. Oferta zakupowa Malty poszerzy się o europejską sieć dyskontów Pepco.
„Strategia rozwoju Malty zakłada stworzenie wyjątkowego miejsca na mapie Poznania. Nowej miejskiej przestrzeni, zarówno z funkcjonalnego, jak i architektonicznego punktu widzenia. Będziemy tworzyć Nową Maltę z poszanowaniem jej tożsamości. W centrum uwagi stawiamy indywidualne potrzeby każdego klienta. Dlatego decydujemy się na współpracę z najbardziej lubianymi markami – mówi Lech Polański, dyrektor centrum.
Galeria Malta przez ostatnich 10 lat wpisała się w świadomość mieszkańców Poznania jako miejsce rodzinne. Położenie wśród ulubionych przez poznaniaków terenów rekreacyjnych miasta skłania do postawienia na rozrywkę i wypoczynek, oraz skomponowanie oferty handlowej z rodzinnych marek i usług dedykowanych tej grupie klientów.
„Sieć PEPCO z roku na rok podwaja liczbę sklepów. To lojalni klienci są czynnikiem, który pozwala nam prężnie się rozwijać i udoskonalać strategię działania. Wybór galerii handlowych takich jak Malta, na lokalizacje naszych sklepów nie jest przypadkowy. Tutaj znajdujemy odpowiednią przestrzeń, która pozwala nam zachować wysoki standard sprzedażowo-ekspozycyjny, ale również gwarantuje sąsiedztwo innych punktów np. operatorów spożywczych, z którymi PEPCO doskonale się uzupełnia, tworząc kompleksową ofertę handlową. Dodatkowo jest nam niezmiernie miło otworzyć kolejny sklep w mieście, z którego się wywodzimy i gdzie od kilkunastu lat funkcjonuje nasza europejska centrala” – komentuje Kasia Wilczewska, kierownik ds. komunikacji Pepco.