6-procentowy wzrost obrotów i taki sam przyrost odwiedzalności to wyniki poznańskiej Galerii Malta w letnich miesiącach. Czerwiec, lipiec i sierpień br. po raz kolejny zapisały się pozytywnie w historii centrum, co jest w dużej mierze zasługą licznych atrakcji marketingowych organizowanych w ramach flagowej akcji, nieodłącznie kojarzonej przez poznaniaków z Galerią Malta – Projektu Weekend.
Cykl ten już po raz kolejny wypełnił lato mieszkańców miasta rozmaitymi wydarzeniami kulturalnymi, sportowymi i lifestylowymi. – Szacujemy, że z przygotowanych przez nas atrakcji skorzystało w tym roku ponad 7200 klientów a artykuły publikowane na ich temat w mediach dotarły do ponad 430 000 osób – mówi Monika Krzywicka, marketing manager Galerii Malta z ramienia firmy Neinver
Wiadomo już, że na wrzesień zostają w niej foodtrucki z cydrem, BBQ IQ, Bodychief, La Naleśnik, Lody Tajskie (do 15 września), Mixtura i Fermentownia (także do 15 września).