Inwestycje publiczne

Galeria Mazovia wspiera kampanię społeczną LUBIĘ!#niehejtuję

Galeria Mazovia (1)

W dniu 8 czerwca uczestnicy drugiej edycji talent show The Voice of Kids 2: Carla Fernandes, Adam Kubera oraz AniKa Dąbrowska odwiedzą Galerię Mazovia, w ramach kampanii społecznej LUBIĘ! #niehejtuję, organizowanej przez markę odzieżową Reporter Young.

Akcja LUBIĘ! #niehejtuję jest odpowiedzią na problem hejtu w sieci, który codziennie dotyka młodych ludzi. Aby uświadomić i uwrażliwić zarówno dzieci, jak i rodziców, że nie można bagatelizować tego problemu, marka odzieżowa Reporter Young przygotowała wspólnie z młodymi wokalistami: Carlą Fernandes, Adamem Kuberą oraz AniKą Dąbrowską klip promujący kampanię, pt. „To co ważne”. Na kanale YouTube obejrzało go już pół miliona internautów. Uzupełnieniem akcji jest limitowana kolekcja t-shirtów dostępna w wybranych salonach oraz sklepie internetowym marki.

– Galeria Mazovia chętnie wspiera akcje organizowane przez swoich najemców, szczególnie, jeśli edukują i zwracają uwagę na ważny problem społeczny – mówi Izabela Tucholska-Oleszczuk, Dyrektor Galerii Mazovia – 8 czerwca wspólnie z marką Reporter Young zapraszamy wszystkie dzieci, nastolatków oraz rodziców do dyskusji na temat zachowania w sieci i oczywiście na koncert młodych, zdolnych wokalistów.

W najbliższą sobotę młodzi piosenkarze wystąpią na scenie w płockiej Galerii Mazovia i wykonają na żywo utwór „To co ważne”. Zaplanowano także panel dyskusyjny na temat przeciwdziałania cyberprzemocy oraz sposobów prawidłowej komunikacji w Internecie.
Galeria Mazovia została otwarta w Płocku w 2010 r. Właścicielem obiektu jest Fundusz ESCF firmy CBRE Global Investors, a za zarządzanie obiektem odpowiedzialna jest firma CBRE Sp. z o.o.


nick
twoja opinia

Komentarz pojawi się po akceptacji administratora