Galeria Młociny z umowami najmu lokali na łączną powierzchnię niemal 17 000 mkw.
Należąca do EPP i Echo Investment Galeria Młociny znacząco rozszerzyła w minionych miesiącach swoją ofertę handlowo-usługową. W tym najmłodszym warszawskim centrum handlowym swoje lokale otworzyły 23 nowe marki, zajmując ponad 7880 mkw. Ponadto przedłużono umowy z 20 dotychczasowymi najemcami na łączną powierzchnię powyżej 8750 mkw. W ostatnim czasie Galeria Młociny dynamicznie rozwija też funkcję rozrywkową – klienci już teraz mogą korzystać z oferty MK Bowling uzupełnionej o Shuffle Bar, a niedługo najemca powiększy swój lokal o 660 mkw. Ponadto w centrum handlowym uruchomiono dwie zjeżdżalnie o łącznej długości 40 metrów, które łączą różne poziomy obiektu, pozwalając w niekonwencjonalny sposób szybko przemieszczać się między nimi.
– Elementem przyciągającym klientów do centrum handlowego i zachęcającym do ponownych odwiedzin jest jego kompleksowa, atrakcyjna oferta. W Galerii Młociny stworzyliśmy przestrzeń, w której konsumenci mają dostęp do wiodących marek z różnych kategorii. Nowe koncepty oraz zaufanie najemców i klientów pokazują, że rozwijamy się w dobrym kierunku – komentuje Michał Pękala, Asset Manager w EPP.
– Uzupełnieniem bogatej propozycji handlowej, są atrakcyjni najemcy z sektorów kultury, rozrywki, gastronomii, fitnessu, a wśród nich najnowocześniejsze Multikino w stolicy. Stale wzmacniamy ofertę Galerii Młociny w tym obszarze – mamy najlepszą ofertę rozrywkowo-gastronomiczną pod jednym dachem w Warszawie. Powiększenie MK Bowling, otwarcie Storyteki, udostępnienie zjeżdżalni, czy jedna z pierwszych restauracji Popeyes® w Polsce najlepiej o tym świadczą – dodaje Marta Kusiak, Asset Manager w EPP.
Źródło: EPP.