Galeria Ostrowiec powitała siedmiu nowych najemców, a jesienią do tego grona dołączą dwie kolejne marki. Łączna powierzchnia najmu dziewięciu umów wyniosła blisko 1 300 metrów kw. Knight Frank jest agentem wyłącznym odpowiedzialnym za komercjalizację obiektu.
Galeria Ostrowiec to największe centrum handlowe w Ostrowcu Świętokrzyskim. Po powiększeniu, galeria oferuje powierzchnię prawie 20 000 metrów kw. Rozbudowa wiązała się z dopasowaniem wielkości do nowych standardów obecnych już marek LPP oraz CCC, wprowadzeniem dodatkowo marek Sinsay oraz ReKids, otwarciem nowych sklepów Pepco i Martes Sport. Dzięki tej inwestycji oraz odświeżeniu, centrum zyskało nowe oświetlenie, podłogi i meble w strefie gastronomicznej. W swojej ofercie Galeria Ostrowiec posiada bogate portfolio znanych marek i usług, które są reprezentowane przez 80 najemców. Do najemców galerii w ostatnim czasie dołączyły m.in. takie marki jak: Mango, Sizeer, Reporter Young. Jesienią sklepy otworzą W.Kruk, Ryłko i Prymus AGD. W nowej odsłonie i na większej powierzchni klienci będą mogli zrobić zakupy w salonie 4F.
„Jesteśmy bardzo zadowoleni, że w ostatnim czasie najemcy tacy jak Apart, GreenPoint, Bialcon, Big Star czy Triumph zdecydowali się przedłużyć swoje umowy w Galerii Ostrowiec. Widzimy, że odpowiednio dobrana strategia i jej konsekwentna realizacja dowodzi, że regionalne centra handlowe bardzo dobrze odnajdują się w dynamicznie zmieniającym się sektorze handlowym. Zróżnicowany mix najemców dopasowany do potrzeb danego rynku stoi za sukcesem Galerii Ostrowiec. Rozpoznawalne i cenione marki oraz ciekawa oferta, przyciągają różne grupy konsumentów. Cieszymy się, że nasze zaangażowanie idzie w kierunku pełnej komercjalizacji, a galeria cieszy się powodzeniem.” – powiedziała Kinga Zabłocka, Senior Leasing Manager w Dziale Wynajmu Powierzchni Handlowych Knight Frank.