Otwarcie Galerii Północnej było jednym z najważniejszych retailowych wydarzeń 2017 roku w Polsce. Pierwszy nowoczesny obiekt handlowy oddany do użytku w Warszawie od ponad dekady, wniósł na rynek nowe standardy dotyczące architektury, połączenia funkcji handlowej i rozrywkowej czy wpisania w potrzeby lokalnych klientów.
Dotychczasowa działalność Galerii Północnej została doceniona także przez międzynarodowe grono ekspertów konkursu ICSC Solal Marketing Awards. Warszawskie centrum dołączyło do finalistów prestiżowego projektu i już we wrześniu powalczy o najwyższe wyróżnienie w dwóch kategoriach.
ICSC Solal Marketing Awards to najważniejsze i najbardziej prestiżowe europejskie nagrody w branży marketingu centrów handlowych. Organizatorem konkursu jest Międzynarodowa Rada Centrów Handlowych (International Council of Shopping Centers). W konkursie zostają wyłonione najciekawsze i najbardziej efektywne działania marketingowe realizowane przez centra handlowe w Europie.
Decyzją jury Galeria Północna rywalizuje o nagrodę główną w dwóch kategoriach – Grand Opening/Expansion/Refurbishment, w której zgłoszone zostały działania inaugurujące działalność pierwszej galerii handlowej na Białołęce oraz w kategorii Footfal Activation, w której zaprezentowane zostały działania marketingowe podjęte przez Galerię Północną w związku z nową ustawą zakazująca
w Polsce handlu w niedzielę.