Niemal 10 milionów klientów, dwudziestu nowych najemców, a ponadto bogaty program atrakcji, zapewniający pozycję lidera na rozrywkowej mapie Białołęki. Galeria Północna, pierwsze nowoczesne centrum handlowe na północy Warszawy, podsumowuje udany 2018 rok, pierwszy pełny rok działalności centrum.
Rosnąca liczba klientów, zainteresowanych atrakcyjną ofertą i kompleksowym zapleczem rekreacyjnym Galerii Północnej sprawiły, że w ciągu ostatniego roku w górę poszybowały wszystkie marketingowe i sprzedażowe wskaźniki obiektu. Od dnia otwarcia Galerię Północną odwiedzało średnio 750 tysięcy klientów miesięcznie, największa liczba gości przypada na grudzień i wynosi prawie milion gości.
2018 rok przyniósł nie tylko ugruntowanie pozycji Galerii Północnej na lokalnym rynku. Zmiany zaszły także na mapie obiektu, do oferty dołączyło 20 nowych sklepów i punktów usługowych.
Galeria Północna to pierwsze wielkopowierzchniowe centrum handlowe czwartej generacji w północnej części Warszawy.