Galeria Przymorze w Gdańsku zamknęła 2024 rok z imponującym bilansem działań prozdrowotnych, ekologicznych i kulturalnych. Wychodząc poza ramy tradycyjnych centrów handlowych, galeria udowodniła, że może być nie tylko destynacją zakupową, ale również miejscem, które realnie wpływa na życie mieszkańców dzielnicy Przymorze oraz całego Gdańska. Dzięki inicjatywom z obszaru CSR i ESG, setki mieszkańców mogły wziąć udział w wydarzeniach promujących zdrowie, ekologię, kulturę i aktywność fizyczną.
Właścicielem Galerii Przymorze jest ImmoGdańsk sp z o.o. Zarządcą obiektu jest firma Apsys Polska.
Galeria Przymorze postawiła zdrowie na pierwszym miejscu, organizując w ciągu roku wiele akcji profilaktycznych W maju, w ramach kampanii „Biustowniczki” organizowanej przez Fundację Kapitan Światełko, przebadano ponad 360 kobiet w wieku 18-35 lat, ucząc je również technik samobadania piersi. Lipiec przyniósł kolejną ważną inicjatywę – badania mammograficzne realizowane w ramach programu Profilaktyka Raka Piersi, z których skorzystało blisko 50 kobiet w wieku 45-74 lat. Z kolei październik stał się miesiącem męskiej profilaktyki zdrowia. W ramach kampanii „Mosznowładcy” przebadano ponad 480 mężczyzn pod kątem nowotworów jąder i prostaty, a akcja spotkała się z ogromnym zainteresowaniem dzięki swojemu edukacyjnemu charakterowi oraz patronatowi medialnemu Radia Gdańsk.
„Chcemy być miejscem, które dba o swoich klientów w sposób kompleksowy. Zdrowie jest najważniejsze, dlatego organizacja takich wydarzeń jak badania profilaktyczne to nasz obowiązek i jednocześnie ogromna satysfakcja. Wczesna diagnostyka może uratować życie – to jest fakt” – podkreśla Agnieszka Wojtaszczyk, dyrektor Galerii Przymorze.
Źródło: APSYS
materiał prasowy