Galeria SFERA po raz kolejny może pochwalić się sukcesem i wysokimi wskaźnikami. Na szczególną uwagę zasługują bardzo dobre wyniki najemców największego centrum handlowego na Podbeskidziu. Obrót roczny najemców utrzymywał się na stabilnym poziomie, a średni obrót z 1 m.kw. powierzchni wzrósł, w porównaniu do roku 2017.
Także restauracje i kawiarnie zlokalizowane w SFERZE, pomimo wprowadzenia ustawy o ograniczeniu handlu w niedziele i święta, odnotowały dobre wyniki. Wysoka odwiedzalność potwierdza, że Galeria SFERA niezmiennie jest liderem w regionie, ze względu na niepowtarzalny klimat oraz bogatą ofertę marek niedostępnych w innych obiektach handlowych na Podbeskidziu.
W ubiegłym roku w Galerii SFERA otworzono 13 sklepów nowych marek, w tym największy w regionie salon Martes Sport Premium o powierzchni ponad 1500 m.kw (drugi co do wielkości sklep w Polsce). W ciągu ostatnich 12 miesięcy bielska galeria wzbogaciła ofertę w kategorii zdrowie i uroda o marki: Trendy Inter Optyk, Way to Beauty, Vision Express, a w nowej odsłonie zaprezentowała się perfumeria Douglas. Z kolei do grona 13 salonów oferujących biżuterię i akcesoria dołączyła marka Bijou Brigitte oraz Tous w nowej aranżacji. W kategorii moda w SFERZE zadebiutowały: Femestage, Kenzaro i Recman oraz salon bielizny Triumph. Na pierwszym piętrze Galerii I klienci mogą skorzystać z usług Poprawek Krawieckich. W listopadzie została otwarta księgarnia sieci Mole-Mole, uzupełniając ofertę kategorii Czas Wolny, która obecnie obejmuje 9 sklepów. Poszerzona została także oferta gastronomiczna, w tym segmencie zadebiutowały: Dominium Pizza, Cukiernia Sowa oraz Przystanek Gruzja. Blisko 50 marek zdecydowało się natomiast na kontynuację współpracy, pozostając w portfolio największej w tym regionie galerii handlowej.