Z życia spółek

Galeria Słowiańska w Zgorzelcu otwarta po rozbudowie

heidi-sandstrom-466619-unsplash
Carrefour Polska zakończył rozbudowę Galerii Słowiańskiej w Zgorzelcu. W odnowionym i powiększonym o blisko 3000 metrów kw. obiekcie pojawiły się nowe marki, m.in. Smyk i Pepco, a dotychczasowi najemcy kompleksowo odświeżyli lub przebudowali swoje lokale. Rozbudowie uległa także strefa restauracyjna oraz parking. Odświeżony wizerunek obiektu promuje kampania marketingowa pod hasłem „Nowe rozdanie”.

Niedawno ukończona rozbudowa jest już drugą inwestycją na tak dużą skalę w historii Galerii Słowiańskiej, po udanym remodelingu przeprowadzonym w 2016 r. Dogodne położenie przy wjeździe do Zgorzelca od strony Wrocławia, Jeleniej Góry i Bogatyni, a także zróżnicowana i atrakcyjna oferta sprawiają, że jest to miejsce chętnie odwiedzane zarówno przez zgorzelczan, jak i klientów z sąsiadujących miejscowości, których liczba wciąż wzrasta. W wyniku niedawno zakończonej inwestycji Galeria Słowiańska zyskała blisko 3000 metrów kw., co przełożyło się na 18600 GLA.

Dzięki rozbudowie, do obecnych już marek, takich jak Reserved, Sinsay, Cropp, House czy sklep Home&You, dołączyły nowe, polskie i międzynarodowe brandy, w tym Quiosque, Smyk i Pepco, a także By O la la. Poszerzona została także oferta gastronomiczna, m.in. poprzez otwarcie restauracji Mania Smakowania. W ślad za rozbudową galerii, wiele obecnych już marek dokonało całkowitej przebudowy lub odświeżenia wystroju zajmowanych lokali. Nowe koncepty sklepów i punktów usługowych wprowadzili m.in. Home&You, sklep zoologiczny ZOO-Hobby czy restauracja turecka Dedekebap. W inwestycji uwzględniono również potrzeby zmotoryzowanych klientów, dla których przeznaczono 160 dodatkowych miejsc postojowych.