Galeria Wroclavia oddana nie tak dawno do użytku, szybko zyskała popularność. W ciągu pierwszego roku Wroclavię odwiedziło ponad 14 mln osób.
Galeria Wroclavia cieszy się popularnością nie tylko wśród klientów, ale i najemców. Potwierdzeniem tego faktu jest 100-procentowe wynajęcie powierzchni handlowej centrum.
„Wroclavia zdecydowanie wpisała się w mapę Wrocławia, jako lubiane i bardzo chętnie odwiedzane miejsce spotkań, zakupów i rozrywki, które wniosło na dolnośląski rynek nowe standardy. Po roku ciężkiej pracy z pełnym przekonaniem i dumą mogę powiedzieć, że zrealizowaliśmy przyświecający Unibail-Rodamco-Westfield cel – stworzenia w samym sercu Wrocławia nowego, tętniącego życiem centrum, które jest doceniane za najwyższą jakość zakupów i przyjemną, ożywioną atmosferę. Kluczowa była tu doskonała lokalizacja, staranny dobór najemców, ikoniczna architektura, liczne wydarzenia i nasza 4-gwiazdkowa jakość obsługi – mówi Małgorzata Woźniak, dyrektorka Wroclavii.”