Gemini Park Tychy ma nowy system wskazywania kierunków, tzw. wayfinding. Został on tak opracowany, aby każdy, bez względu na wiek, mógł w galerii bez trudu odnaleźć m.in. parking, restauracje czy toalety.
Klient, który gubi się w galerii handlowej, niechętnie wraca do niej na zakupy, zwłaszcza, jeśli jest to nowa galeria, którą dopiero odbiorcy poznają. Nic więc dziwnego, że coraz więcej obiektów w Polsce szuka rozwiązań, dzięki którym można w zrozumiały sposób poprowadzić klienta od wejścia przez cały pasaż.
Nie inaczej zrobił niedawno otwarty Gemini Park Tychy. Najnowsze na Śląsku centrum handlowe zainwestowało nie tylko w czytelny i nowoczesny wayfinding system, ale także w system nowej generacji, podobny do tego, który działa już m.in. w Muzeum Śląskim w Katowicach czy na popularnej wśród turystów trasie spacerowej na katowickim Nikiszowcu.
„Jesteśmy świadomi tego, że klient pierwszorazowy może czuć się zagubiony w galerii. Także stały klient nieraz ma problem z odnalezieniem różnych punktów. Dlatego sposób, w jaki prowadzimy klienta przez galerię postanowiliśmy uprościć, do tego stopnia, aby był on zrozumiały zarówno dla dziecka, jak i osoby starszej” – mówi Tomasz Misztalewski, dyrektor Gemini Park Tychy.