Z życia spółek

GONG wygrywa przetarg na obsługę ETi w Polsce

ben-rosett-10614-unsplash
Przetarg na agencję reklamową dla marki ETi European Food Industries został rozstrzygnięty – za strategię, kreację i realizację kampanii w ramach prowadzonych działań promocyjnych firmy odpowiedzialna będzie niezależna agencja kreatywna Gong.

ETi European Food Industries to znany w ponad 40 krajach producent słodyczy, który od połowy 2018 roku działa również na polskim rynku. Firma oferuje szeroki wybór produktów w czterech segmentach: czekolad, herbatników, ciast i ciasteczek oraz przekąsek schłodzonych. Wśród flagowym marek producenta są batony Wanted, intensywnie czekoladowe wafle Dare czy linia przekąsek dla najmłodszych Petito.

Zakończony w lipcu przetarg wygrała wielokrotnie nagradzana agencja kreatywna Gong. Będzie ona odpowiedzialna za kampanie reklamowe wszystkich produktów z portfolio ETi w Polsce. Pierwszymi wspólnymi projektami będą kompleksowe działania dla marek Wanted oraz Dare, które rozpoczną się już w sierpniu.

Jak podkreśla Magdalena Słomczewska-Klimiuk, Product Portfolio Manager ETi w Polsce: „Najbliższe miesiące to jeden z najważniejszych okresów sprzedażowych dla flagowych marek z naszego portfolio, dlatego planujemy bardzo intensywne działania promocyjne. Bardzo cieszymy się, że będziemy mieć w tym wsparcie partnera z dużym doświadczeniem w branży FMCG, jakim jest agencja Gong. Jesteśmy przekonani, że nasza współpraca pozwoli nam skutecznie dotrzeć do nowych konsumentów i dalej szeroko budować świadomość naszych produktów – co jest kluczowe dla nowego na rynku gracza jakim jest ETi”.

GONG (Group One) to agencja strategiczno-kreatywna, zajmująca się nowoczesną zintegrowaną komunikacją marketingową, która łączy możliwości tradycyjnych mediów z siłą dialogu i interakcji w mediach cyfrowych. Wśród klientów agencji są m.in.: ING, Tyskie, Playstation, L’Oreal, Lipton, Virgin Mobile.