Good Point jest marką powołaną przez spółkę Real Management S.A. Jej zadaniem jest rozwój portfolio industrialowe firmy, realizuje obraną strategię i kupuje grunty w atrakcyjnych podwarszawskich lokalizacjach.
Każda z działek, którą kupuje Good Point, znajduje się w odległości do 30 km od Warszawy. Grunty te będą i przeznaczona pod budowę obiektów wielkopowierzchniowych. Powstaną na nich nieruchomości przemysłowo – magazynowe i technologiczne dla sektora life & science.
Wśród inwestycji przemysłowo-technologicznych zrealizowanych dotychczas przez Real Management S.A. znajdują się obiekty wielkopowierzchniowe, małe magazyny miejskie oraz budynki BTS: Good Point Puławska I, II, III i IV, Good Point Łyszkowice, Good Point Łubna oraz Bolero Office Point II wybudowany dla UL International.
– Sektor nieruchomości magazynowych jako jeden z nielicznych w trakcie pandemii odnotował wzrosty, a wszystko wskazuje na to, że segment ten dalej będzie się bardzo intensywnie rozwijał. Aktualnie koncentrujemy się na rozwoju w granicach aglomeracji warszawskiej, gdzie na znaczeniu zyskuje logistyka tzw. ostatniej mili, czyli magazyny miejskie będące ostatnim łańcuchem dostaw e-commerce. Interesują nas działki o powierzchni do 20 ha, do 30 km od centrum Warszawy, w bliskiej odległości od węzłów na planowanej AOW-50 – mówi Marcin Malka Prezes Zarządu Real Management S.A.