Firma Goodman podpisała umowę na budowę centrum logistycznego o powierzchni 130 000 m2 dla Zalando w Niemczech. Dzięki temu grupa umacnia się jako kontrahent sektora e-commerce. Jest na drodze do dostarczenia ponad 1,5 mln.
Od 2008 roku sektor wzrósł o około 12-18% w UE. W 2014 roku 2,5 mln Europejczyków było zatrudnionych bezpośrednio w sektorze e-commerce generując 424 mld euro przychodów.
– Nieruchomości logistyczne stały się kluczowym czynnikiem rozwoju branży e-commerce, mającym olbrzymi wpływ na poziom obsługi klienta, realizowane marże oraz konkurencyjność – mówi Philippe van der Beken, Goodman Managing Director na Europę kontynentalną.
Od 2006 roku Goodman dostarczył rozwiązania dla szerokiego grona klientów e-commerce w Czechach, Francji, Niemczech, Polsce, Wielkiej Brytanii i na Słowacji. Ma na swoim koncie m.in. budowę obiektu dla Amazon w Lipsku. W 2015 r. Goodman oddał do użytku 140 000 m2 powierzchni logistycznej dla takich firm e-commerce jak Cdiscount we Francji, Home24 i eBay w Niemczech oraz Alza.sk na Słowacji.