rynek nieruchomości na wynajem

Grono najemców nieruchomości inwestycyjnej Złote Tarasy poszerzyło się o nową markę

dieter-de-vroomen-452887-unsplash

Grono najemców nieruchomości inwestycyjnej Złote Tarasy poszerzyło się właśnie o nową markę.

Na początku tygodnia swój pierwszy stacjonarny sklep w Polsce otworzył tam HUGO. Jest to brand należący do jednej z najbardziej cenionych na świecie firm modowych Hugo Boss. Za rekomercjalizację i zarządzanie obiektem odpowiada zespół międzynarodowej firmy doradczej Cushman & Wakefield.

Zaledwie tydzień po otwarciu salonu BOSS w nowej odsłonie, w Złotych Tarasach nadszedł czas na uruchomienie pierwszego w Polsce, stacjonarnego salonu HUGO. Marka ta świetnie dopełnia ofertę centrum. Kolekcje HUGO powstają z myślą o osobach, które śmiało podążają za aktualnymi trendami w modzie i które poszukują odzieży i akcesoriów najwyższej jakości – komentuje Karolina Mucha, Cushman & Wakefield.

Nieruchomość inwestycyjna Złote Tarasy to pięciopoziomowe centrum handlowe o powierzchni ponad 66 000 mkw. zlokalizowane w Warszawie. Jego portfolio tworzy ponad 200 sklepów.

Źródło: Cushman & Wakefield.


nick
twoja opinia

Komentarz pojawi się po akceptacji administratora