Grupa Archicom podsumowała pierwsze półrocze swojej działalności w 2022 roku.
Archicom przez 35 lat swojej działalności, która od zawsze jest skoncentrowana na potrzebach mieszkańców, wielokrotnie potwierdzał, że doskonale sprawdza się w roli wiarygodnego partnera, co ma szczególne znaczenie w niepewnych czasach.
W pierwszej połowie 2022 r. Archicom sprzedał 532 lokale i dokonał 382 przekazań. Wrocławski deweloper wprowadził do sprzedaży również 841 mieszkań na czterech inwestycjach – River Point, Browary Wrocławskie, Olimpia Port oraz Planty Racławickie.
W samym drugim kwartale 2022 r. Archicom sprzedał 198 lokali i przekazał klientom klucze do 100 mieszkań.
W pierwszej połowie 2022 r. sprzedaliśmy 532 lokale, wprowadzając przy tym do oferty 841. Okresowy spadek sprzedaży nie jest dla nas zaskoczeniem i w żaden sposób nie wpływa na dalszą realizację naszej strategii. Warto wspomnieć, że nie obserwujemy aktualnie braku zainteresowania zakupem naszych mieszkań wśród potencjalnych nabywców. Dostrzegamy jednak zmiany w popycie efektywnym, który jest wyrażany fizyczną możliwością zakupu. Z pewnością należy docenić fakt, że w obliczu aktualnych wyzwań na rynku nieruchomości udało nam się zrealizować założony plan, co potwierdza, że w niepewnych czasach klienci nadal stawiają na sprawdzonego partnera. Transparentność finansowa, wieloletnia obecność na rynku oraz GPW, a także szereg działań gwarantujących wsparcie i kompleksowe doradztwo naszym klientom pozwalają nam budować trwałe, partnerskie relacje z mieszkańcami. W nadchodzącym kwartale niezmiennie będziemy koncentrować się na jakości budowanych przez nas osiedli, utrzymaniu bezpieczeństwa dla organizacji, a także obronie marży wypracowanej w minionym roku – mówi Waldemar Olbryk, Prezes Zarządu Archicom S.A.