Grupa CDRL, właściciel marki Coccodrillo oraz Buslik, wspiera akcję Związku Polskich Pracodawców Handlu i Usług pod hasłem #ratujmypolskiemiejscapracy. Kampania ma na celu zwrócenie uwagi na osoby, którym w obliczu pandemii grozi utrata pracy, a co za tym idzie środków do życia.
Związek Polskich Pracodawców Handlu i Usług wypracował postulaty, z którymi zwrócił się do przedstawicieli najwyższych władz, polskiego rządu i parlamentarzystów. W obecnej sytuacji konieczne jest bowiem natychmiastowe wsparcie ze strony państwa polskiego.
– Jako członek Związku Polskich Pracodawców Handlu i Usług, w pełni wspieramy podejmowane przez niego działania. Zależy nam, żeby o akcji #ratujmypolskiemiejscapracy dowiedziało się jak najwięcej firm i pracowników dotkniętych kryzysem wywołanym przez pandemię. Obecna sytuacja jest niespotykana – ograniczenie działalności centrów handlowych spowodowało, że przychody z sieci stacjonarnej spadły praktycznie do zera. Filarem CDRL są ludzie – zaangażowani pracownicy, którzy są z nami od lat. Utrzymanie stanowisk jest dla nas priorytetem – komentuje Marek Dworczak, prezes CDRL.
Grupa CDRL zapowiada między innymi skorzystanie z pomocy oferowanej przez Rząd RP. Równolegle, spółka rozwija kanał e-commerce, który obecnie jest głównym kanałem sprzedaży na rynku polskim. CDRL pracuje również nad umacnianiem sklepów internetowych na innych rynkach.