Grupa CDRL, właściciel marki Coccodrillo oraz Buslik, zanotowała wzrost wyników sprzedaży w trzecim kwartale br. W tym okresie jednostkowe przychody ze sprzedaży CDRL S.A. wyniosły 75,1 mln zł, co oznacza wzrost względem analogicznego okresu ubiegłego roku o 9,8 proc.
Trzeci kwartał był także dobrym okresem sprzedażowym dla Buslika – w tym okresie przychody ze we wszystkich kanałach dystrybucji poza e-commerce wyniosły 71,8 mln zł, natomiast w sklepie internetowym odnotowano 2,2 mln zł przychodów, czyli o 140 proc. więcej w porównaniu do wyników osiągniętych rok wcześniej.
– Sprzedaż Grupy CDRL w trzecim kwartale br. utrzymywała się na bardzo wysokim poziomie. Coraz bardziej widoczne są efekty synergii i działań optymalizacyjnych prowadzonych po przejęciach na przełomie 2018/2019 r. Szczególnie imponująca jest sprzedaż internetowa Buslik, która wzrosła o 140 proc. względem ubiegłego roku. Osiągnęliśmy to dzięki implementacji procesów i rozwiązań stosowanych w Coccodrillo. – komentuje Marek Dworczak, prezes CDRL.
Od stycznia do września br. jednostkowe przychody wygenerowane przez CDRL wyniosły 190,8 mln zł i były wyższe niż w analogicznym okresie ubiegłego roku o 10,0 proc. W ciągu trzech ostatnich kwartałów polski sklep internetowy osiągnął sprzedaż na poziomie 17,7 mln zł, co oznacza wzrost o 15,2 proc. względem wyników z 2018 r. W tym okresie wzrost przychodów odnotował również Buslik. Firma wypracowała 189,2 mln zł przychodów jednostkowych, tj. o 2,6 proc więcej r/r. W imponującym tempie rozwija się sklep internetowy – od początku roku sprzedaż w tym kanale wyniosła 5,6 mln zł, czyli o 92,3 proc. więcej niż w ciągu trzech kwartałów w roku poprzednim.