Grupa Inelo, lider w dostarczaniu kompleksowych rozwiązań z zakresu telematyki i rozliczania czasu pracy kierowców dla branży TSL, integruje swoje marki pod egidą zintegrowanej identyfikacji wizualnej. Nowe logotypy spółek grupy są odzwierciedleniem realizowanej strategii biznesowej – one stop shop. Jej celem jest ułatwienie dostępu do cyfrowych rozwiązań polskim firmom: od MŚP po liderów rynku. Chodzi o prosty dostęp do kompleksowej oferty rozwiązań telematycznych, systemów do rozliczania czasu pracy kierowców, systemów klasy TMS i urządzeń w jednym miejscu. Działająca już na 21 zagranicznych rynkach Grupa nie kryje także apetytu na kolejne akwizycje.
W marcu 2020 roku Grupa, skupiająca marki oferujące m.in. produkty i usługi do analizy i rozliczania czasu pracy i płac kierowców, a także rozwiązania telematyczne, dedykowane branży transportowej, ogłosiła unifikację brandów pod nowym logo.
– Porządkowaniu naszego portfolio towarzyszy zmiana logotypu i kolorystyki, które integrują brandy produktowe w jedną technologiczną Grupę Inelo. Zmieniamy się, by lepiej odzwierciedlić innowacyjność naszych usług. Stawiamy na minimalizm i nowoczesność – mówi Grzegorz Wójcik odpowiedzialny w Grupie Inelo za komunikację z klientami.
Koncepcja nowego logo oraz kolorów powstała w oparciu o badania i wnikliwą analizę brandów z branży automotive oraz communication equipment. Wcześniejszy wizerunek Grupy Inelo odzwierciedlał historię marki, w której kilkanaście podmiotów przez lata równolegle rozwijało swoją tożsamość. Każda firma posiadała własną identyfikację wizualną.
Grupa Inelo rozwija ofertę dla dużych firm, jednak równolegle oferuje dostęp do innowacyjnych rozwiązań podmiotom z sektora MŚP.