Grupa Murapol przygotowała specjalną kampanię promocyjną dla klientów kupujących mieszkanie na własne potrzeby, w której można zaoszczędzić nawet 154 tys. złotych.
Jeden z czołowych polskich deweloperów oferuje paczkę 299 lokali z atrakcyjnymi pakietami bonusów. Z kolei 27 sierpnia Grupa Murapol organizuje w swoich biurach sprzedaży Mieszkaniowy Dzień Otwarty.
Po pierwszej sierpniowej kampanii Grupy Murapol skierowanej do klientów inwestycyjnych nadszedł czas na kolejną – tym razem promocja obejmuje 299 lokali w 21 inwestycjach dewelopera, zlokalizowanych w: Bydgoszczy, Gdańsku, Gliwicach, Katowicach, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Siewierzu, Sosnowcu, Toruniu, Tychach, Warszawie, Wieliczce i we Wrocławiu.
Największy pakiet bonusów ma wartość sięgającą 154 tys. zł. W ramach tego można zyskać m.in.: rabat w cenie mieszkania, smart home, a w wybranych lokalach nawet dwa miejsca postojowe w hali garażowej lub naziemne oraz ubezpieczenie od utraty źródła stałego dochodu czy pobytu w szpitalu.
– Decyzja o zakupie mieszkania w dobie wysokich stóp procentowych kredytów hipotecznych powinna być przemyślana i skonsultowana z profesjonalistami z długoletnim doświadczeniem na rynku nieruchomości. Dajemy klientom taką możliwość właśnie podczas Mieszkaniowego Dnia Otwartego, organizowanego cyklicznie w biurach sprzedaży Grupy Murapol. Nasi doradcy chętnie przedstawią najkorzystniejsze opcje i pomogą w wyborze wymarzonego M. Nasza aktualna oferta specjalna to spory wybór lokali pod względem lokalizacji, układu, pakietów bonusów oraz innych udogodnień. Niezależnie od tego czy klient kupuje mieszkanie na własne potrzeby bądź w celach inwestycyjnych, warto wybrać uznanego dewelopera, któremu zaufały tysiące klientów. – mówi Łukasz Tekieli, dyrektor ds. sprzedaży w Grupie Murapol.