Grupa Murapol ruszyła z atrakcyjną ofertą promocyjną nowych mieszkań na sprzedaż. Z oferty będzie można skorzystać do końca stycznia 2023 roku.
Grupa Murapol, jeden z największych i najbardziej doświadczonych deweloperów na rynku, przygotowała noworoczną promocję. W ramach oferty deweloper oferuje klientom 285 lokali z atrakcyjnymi pakietami bonusów we wszystkich miastach, w których jest obecna z ofertą. Funkcjonalne i nowoczesne mieszkania objęte akcją dostępne są w ramach 22 inwestycji zlokalizowanych na terenie: Bydgoszczy, Gdańska, Gliwic, Krakowa, Łodzi, Poznania, Siewierza, Sosnowca, Torunia, Tychów, Warszawy, Wieliczki i Wrocławia. Pakiet bonusów przynależny do każdego lokalu może obejmować rabat w cenie, smart home w wersji premium, jedno lub dwa miejsca postojowe naziemne lub w hali garażowej, a także ubezpieczenie od utraty stałego źródła dochodu albo pobytu w szpitalu. Wybierając lokal objęty noworoczną promocją w Grupie Murapol zaoszczędzić można nawet 220 tys. zł.
– Kupno nowego mieszkania znajduje się na liście postanowień noworocznych wielu osób. Zdecydowanie warto postawić na własne M w 2023 roku, bo nieruchomości należą do najbezpieczniejszych inwestycji długoterminowych. Nie bez znaczenia jest też fakt, jakiego dewelopera wybierzemy. Grupa Murapol pozytywnie wyróżnia się na tle branży, o czym świadczą opublikowane kilka dni temu wyniki działalności za 2022 rok. Mimo niełatwej sytuacji na rynku, stale działamy według sprawdzającego się od lat modelu biznesowego, który pozwala nam utrzymywać stabilną sprzedaż, dzięki wysokiej liczbie atrakcyjnych mieszkań znajdujących się w ofercie dla naszych nowych klientów. W ciągu blisko 22 lat działalności zrealizowaliśmy 78 wieloetapowych inwestycji, w ramach których powstało 380 budynków obejmujących łącznie ponad 24,7 tys. lokali. To wszystko pokazuje, że warto postawić na dewelopera z długoletnim doświadczeniem, wiedzą i odpowiednimi zasobami. Jeśli dołożymy do tego oszczędności w wysokości nawet 220 tys. zł na nowe mieszkanie to mamy gotowy przepis na udaną inwestycję we własne M. – mówi Łukasz Tekieli, dyrektor ds. sprzedaży w Grupie Murapol.