Z życia spółek

Grupa Redan: sprzedaż Top Secret wciąż niższa, ale marża idzie do góry

DeathtoStock_Wired4
W sierpniu sprzedaż w sklepach Top Secret w Polsce wyniosła 11 mln zł i była o 12% niższa w porównaniu do roku poprzedniego, przy powierzchni sieci niższej o 9% r/r.
Pomimo wciąż niższych obrotów w ujęciu r./r. zmiana polityki cenowej i handlowej zapewnia stopniowe odbudowywanie osiąganej marży.

Sprzedaż towarów Top Secret w sierpniu 2020 r. wyniosła łącznie ok. 15 mln zł i była niższa o 17% porównując do sierpnia poprzedniego roku. W ujęciu narastającym sprzedaż Top Secret wyniosła ok. 91 mln zł i była niższa o 39% w porównaniu z analogicznym okresem poprzedniego roku. Uwzględniając sieć sklepów Top Secret w Polsce, czyli główny kanał dystrybucji, sprzedaż w sierpniu wyniosła 11 mln zł i była o 12% niższa w porównaniu do roku poprzedniego, przy powierzchni sieci niższej o 9% r./r.

„W czwartym miesiącu po przywróceniu handlu w galeriach handlowych wejścia i poziomy sprzedaży są wciąż niższe r./r. Z drugiej strony kolejny miesiąc z rzędu odnotowujemy poprawę w zakresie realizowanej marży procentowej na sprzedaży w rezultacie zmiany polityki cenowej i handlowej” – powiedział Bogusz Kruszyński, Prezes Zarządu Redan.

mat.pras.