Do grona najemców powstającego w Bydgoszczy centrum wyprzedażowego Metropolitan Outlet dołączyła marka odzieżowa Guess. Obiekt skomercjalizowany jest już w ponad 50 procentach.
W salonie o powierzchni 378 mkw. firma będzie oferowała kolekcje odzieży damskiej, męskiej oraz dziecięcej w stylu casual wraz z bogatą gamą akcesoriów.
Metropolitan Outlet będzie nowoczesną przestrzenią handlową, gdzie na powierzchni 17 000 mkw. klienci będą mieli do dyspozycji ponad 60 marek outletowych – modowych, sportowych, obuwniczych, wyposażenia wnętrz. Atutem Metropolitan Outlet będzie funkcjonujący w nowej odsłonie hipermarket Carrefour o powierzchni blisko 6 000 mkw. Ofertę obiektu uzupełni również stacja paliw.
Projekt posiada już prawomocne pozwolenie na budowę. Obecnie trwa proces wyłonienia generalnego wykonawcy projektu. Zakończenie prac budowlanych i otwarcie Metropolitan Outlet zaplanowano na wiosnę 2018 roku. Za zarządzanie obiektem będzie odpowiedzialny NEINVER.